Księgi handlowe

Nasza Kancelaria poza doradztwem podatkowym zajmuje się profesjonalnym prowadzeniem ksiąg handlowych:

  • Opracowanie i wdrożenie Zakładowego Planu Kont
  • Sporządzenie instrukcji obiegu dokumentów
  • Prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • Sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat oraz informacji dodatkowej,
  • Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialno prawnych,
  • Ewidencji wyposażenia,
  • Sprawozdania do GUS,
  • Udzielanie informacji o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa,
  • Obsługa kadrowo – płacowa,
  • Doradztwo podatkowe,
  • Sporządzanie deklaracje do US i ZUS,
  • Współpraca z Organami Podatkowymi w imieniu podmiotu

Ponadto monitorujemy sytuację finansową podmiotu i udzielamy klientowi bieżących informacji w tym zakresie.